Akit érdekel a második fejezet msnen elkérheti.

Itt egy kis ízelítő:

"10 perccel később egy erőteljes kopogás jött az ajtó felöl. Mindenki az ajtó fele nézett, mikor Mr. Stanley kinyitotta az ajtót és az idegen felé mosolygott. A körülöttem ülő fiúk sugdolózni kezdtek.

- Nézzétek ez a lány tisztára olyan, mint Candes.

- Húúú… de gyönyörű.

Mikor ezeket meghallottam felkaptam a fejemet. Egy korunkbeli lány lépett a terembe. Mindenkinek a tekintete rá szegeződött. Kivételesen az enyém is. Soha életemben nem láttam a hozzánk hasonlóknál szebb embert, ez nem egoizmus, de az átváltozásunkkal a külsőnk megváltozik, és sokkal szebbek leszünk. A lány egyszerűen tökéletesen nézett ki. Derékig érő szőkésbarna haja copfba volt kötve, arca fehér némi arcpírrel és sminkkel, szemei kékek némi aranysárga beütéssel.

Talán ő is egy vámpír, azért ilyen szép. Na jó ez kicsit morbid, ilyenekkel nem viccelődöm. – mondtam magamban.

A bámészkodó diákok őt is ugyanúgy zavarták, mint általában engem. Kedves lánynak tűnik, csak kicsit bántja a csőrömet, hogy talán szebb, mint én. Olyan különös. Mintha láttam volna már őt valahol. Áh… hülyeség.

Mr. Stanley bemutatta nekünk, aztán az egyetlen üres padba ültette. Derek Sims mellé. Derek tátott szájjal nézte az új lányt.

Leült a székre és dobott egy vakító mosolyt Derekre, aki ennek hatására ledőlt a székről. Az osztály nevetni kezdett. Az „ÚJ” is mosolygott."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-drop-of-truth.blog.hu/api/trackback/id/tr681079538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása