Akit érdekel az első fejezet az szóljon és elküldjük.

Egy kis részlet belőle:

"De ekkor megfordultam és minden elsötétült. Innen csak annyira emlékszem, hogy egy szúró fájdalmat éreztem a hasamban, majd sikítottam. Ezután valami furcsa történt. Az érzésre tisztán emlékszem, mintha tűzben égtem volna. Körülbelül két-három nap múlva ébredhettem fel egy világos szobában. Mikor kinyitottam a szemeimet azt hittem, hogy meghaltam. Hasam rettenetesen szúrt, de ez eltörpült az égető érzés mellett, amit a torkomban éreztem. A vakító fényben egy gyönyörű nő nézett rám. Olyan volt, mint egy angyal. Szőke haja, krétafehér bőre és zafír kék szemei egyszerűen elkápráztattak. Közelebb jött, majd megszólított."

A bejegyzés trackback címe:

https://a-drop-of-truth.blog.hu/api/trackback/id/tr291076900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása