Késés!!!

2009.06.22. 22:51

Sajnos még mindig nincs készen a 4. Fejezet.Teljesen elcsúsztam vele, viszont a további fejezetek elég szépen alakulgatnak.

Már megvan az 5-től a 9- ig. Remélem még kibírtok legalább 1 hetet új fejezet nélkül. Cserébe kaptok némi ízelítőt a Hontalan című irományomból.

Katt a tovább gombra!

 

 

 

 

 

 

 

 

Hernádi Kitti

Hontalan- Homeless

Előszó

Nem tudom mivel érdemeltem ki ezt a sorsot, pedig én igazán nem tettem semmi rosszat, ha csak a megszületésem nem számít bűnnek. Már a kezdetektől fogva egy rakás szerencsétlenség az életem. A szüleim '92-ben, a születésem után - nem tudom mi okból- bedugtak egy árvaházba. Még csak meg se akartak ismerni, pedig én egy igazán kedves lány vagyok... csak az életem zűrös egy kicsit.

Céltalanul bolyongok a hideg utcákon, hisz nem vár otthon senki. Sőt, még csak lakásom sincsen, ahol meghúzhatnám magam. De nem számít, hisz London az én otthonom.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-drop-of-truth.blog.hu/api/trackback/id/tr721202145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása